Re: Big Tower

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 08:07:20 MET DST

Użytkownik "Marqvs" <gissen@WYTNIJ_TO_o2.pl> napisał w wiadomości
news:d80nei$oo1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Vulcan" <genomvul@zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości

> No ale na w/w stronie sa obudowy z zasilaczem. A ja juz zasilacz mam.
> Potrzebuje sama obudowe bez wentylatorow i zasilacza. Nie wiem czy w
takiej
> wersji da sie kupic na www.chieftec.pl

Normalnie kupujesz na stronie obudowe za podana cenę, a w uwagach do
zamówienia piszesz, że chcesz bez zasilacza i dostajesz obudowe bez
zasilacza pomniejszona o jego cenę. W razie wątpliwości napisz do nich maila
i zapytaj. Ja i kilku znajomych rowniez kupowalo u nich w ten sposob obudowy
bez zasilacza wiec nie powinno byc problemu.

PS Pod kazda obudowa masz podana cene bez zasilacza:)

--
Pozdrowienia, Vulcan