Sapphire Radeon 9250 - problem z VIVO

Autor: Darek <darek801.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 08:17:02 MET DST

Witam,

Mam problem z uzyskaniem na tej karcie obrazu z magnetowidu. Spędziłem nad tym
kilka dni i powoli rozkładam ręce. Windows XP, mam zainstalowane najnowsze
sterowniki ze strony ATI, urządzenie do przechwytywania wideo jest rozpoznane
prawidłowo, używam kabla euro -> svideo, natomiast obrazu z wejścia TV za nic
nie potrafię uzyskać (jest tylko czarny ekran z migoczącymi ciemnymi pasami i
cienkim, jasnym paskiem na górze).

Wyczytałem gdzieś, że jeśli używa się kabla euro w magnetowidzie to od strony
karty graficznej powinna być końcówka composite. Czy to prawda? Naprawdę nie
mam już pomysłów co z tym dalej robić :/

Pozdrawiam.
Darek