Re: Abonament za za internet i za PC?

Autor: Jacek23 <jacek23_at_post.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 22:56:46 MET DST

> Jacyś debile z KRRiT coś wymyslaja. Ale jak oni to chcą ściągać, to ja
> nie wiem.

Hm...sam nie wiem co o tym myslec, przeciez nawet sciagniecie za tv jest
proste, masz bablowke , masz tv wiec automatyczne dodanie podatku do
rachunku za kablowke, w administracji jest zgoda na zalozenie anteny tv na
dachu , jest wiec masz tv wiec doliczamy do rachunku za mieszkanie podatek
od tv, to samo z kompem , jakas firma swiadczy usluge dostepu do netu tobie,
to znaczy ze masz net i komputer i do rachunku podatki za komputer i za
internet.
A jelsi firmy pytaja dlaczeg?.....a dlatego ze takie jest prawo!
Ciekawe dlaczego tak nie robia....pewnie ludzie wyszli by na ulice......
ale cos mi sie zdaje ten dzien sie zbliza.....

--
jacek23@post.pl
gg: 207344