Re: Abonament za za internet i za PC?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 01:07:10 MET DST

Jacek23 napisał(a):

> Hm...sam nie wiem co o tym myslec, przeciez nawet sciagniecie za tv jest
> proste, masz bablowke , masz tv wiec automatyczne dodanie podatku do
> rachunku za kablowke, w administracji jest zgoda na zalozenie anteny tv na
> dachu , jest wiec masz tv wiec doliczamy do rachunku za mieszkanie podatek
> od tv, to samo z kompem , jakas firma swiadczy usluge dostepu do netu tobie,
> to znaczy ze masz net i komputer i do rachunku podatki za komputer i za
> internet.

No to dlaczego tyle osób w Polsce nie płaci abonamentu RTV? Swoją drogą
dobrze robią. Bo niby dlaczego na wolnym rynku finansować firmę o nazwie
TVP a już np. TVN czy Polsat nie? To przecież nie fair zwłaszcza, że ja
wolę np. TVN od TVP.

> A jelsi firmy pytaja dlaczeg?.....a dlatego ze takie jest prawo!
> Ciekawe dlaczego tak nie robia....pewnie ludzie wyszli by na ulice......
> ale cos mi sie zdaje ten dzien sie zbliza.....

Dura lex, sed lex. Szkoda, że to głupie prawo.
No ludzie wyszliby na ulice. Zauważ tylko, że internauci stanowią wciąż
zbyt mały odsetek polskiego społeczeństwa, bo nie każdego stać na taki
"luksus" jak komputer. Ktoś celowo wprowadza dodatkowe kłody pod nogi
internautom. Bo internet, to rpawo wyboru i selekcji informacji, a to
pewnie rządzącym sie nie podoba.
Pozdrawiam
Sorry, że zrobiło się OT.

--