dodatkowe wejście na słuchawki

Autor: Karol <kravx_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 14:56:40 MET DST

Witam mam pytanie

Chciałbym podłączyć do do komputera słuchawki.
To nie problem, ale potrzebne mi to jest tylko niekiedy (skype)
a przez resztę czasu chciałbym by były normalne głośniki.
Niestety nie wiem jak można by to zrobić, by nie włazić pod biurko i
przełączać kable :(

Mam tutaj dodatkowe wyprowadzenie z przodu obudowy wyjście na głośniki,
mikrofon, usb
Niestety nie wiem jak mogę to podłączyć :(

Płyta Soltek SL-75FRN2

myślałem o złączu SPDIF, ale jakoś niemogę dopasować oznaczeń z przewodów,
do opisu złącza :(

Może ktoś by coś podpowiedział?

Z góry dzięki za wszelkie sugestie i rady.

Pozdrawiam Karol