Re: Strona WWW z nowościami...

Autor: w.p. <ptaku2_wywal_to__at_tlen.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 22:22:58 MET DST

Marcin napisał(a):
> Jaka jest najlepsza strona WWW na której prezentują ( lub tylko
> informują ) nowości w sprzęcie, zarówno elementy komputerów jak i same
> peryferia?

pewnie nikt nie odpisał bo to częsty temat....

www.frazpc.pl
www.idg.pl
www.sirius.pl (sklep i info przy okazji)
www.benchmark.pl
www.tomshardware.pl
www.geektoys.org

m.in. to co staram się przeglądac

Najlepiej korzystać z RSS (jeśli jest dostępny)

Oczywiście jest pełno zagranicznych serwisów - niestety nie jestem
biegły w te klocki - a czasu mi szkoda na mozolne przedzieranie się
przez teksty. Co innego jak muszę czytać kolejnego helpa po ang :)

w.p.