Prosze o pomoc.

Autor: Konrad M. <licho1_SRAMSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 09:57:34 MET DST

Zamieniłem Geforce 4MX440 64RAM na Radeona 9600pro.
Zaraz po zamontowaniu miałem problem z instalacją sterowników.Bo albo
instalator wywalał jakies błedy albo sie zawieszał albo po instalacji tych z
płyty windows xp nie chciał startowac.
Po pobraniu nowych z internetu wreszcie ruszył.
Gdy zajzałem do programu everest by sprawdzic parametry karty zdziwiła mnie
pewna rzecz.
Napiecie które zaznaczyłem na fotce strasznie jest zmienne.Raz 2 i troche
raz trzy raz cztery raz piec.
http://klub.chip.pl/dzesi/nap.JPG
Czy zasilacz nie wyrabia ?

2x256ram
HDD 80 GB i 40 GB
CD-RW
DVD
TUNER TV
SB LIVE

A zasilacz pewnie ze 350 w ale chyba niezbyt markowy bo kupiony razem z
obudowąl