Re: Prosze o pomoc.

Autor: <lev_at_k>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 12:06:16 MET DST

Konrad M. wrote:

> Napiecie które zaznaczyłem na fotce strasznie jest zmienne.Raz 2 i troche
> raz trzy raz cztery raz piec.
> http://klub.chip.pl/dzesi/nap.JPG
> Czy zasilacz nie wyrabia ?

Napięciami mierzonymi "software'owo"/z czujników płyty w ogóle się nie
przejmuj - mają wartość /wyłącznie/ porównawczą. Jeśli już koniecznie
chcesz wiedzieć co i jak - jedynie miernik uniwersalny..

> A zasilacz pewnie ze 350 w ale chyba niezbyt markowy bo kupiony razem z
> obudowąl

Postaraj się wymienić ten "nizbyt markowy" PSU choćby z jedengo powodu -
te "nieco wyższe" Radeony bardzo lubią stabilne napięcia/wysoką kulturę
pracy zasilacza. A zabezpieczenia "przeciwspaleniowe" w które wyposaża
się markowe zasilki polubi /cały/ Twój sprzęt.

Pozdrawiam