Re: Prosze o pomoc.

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 00:47:31 MET DST

Użytkownik "Konrad M." <licho1_SRAMSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:42a15ee0$1@news.vogel.pl...
> Zamieniłem Geforce 4MX440 64RAM na Radeona 9600pro.
> Zaraz po zamontowaniu miałem problem z instalacją sterowników.Bo albo
> instalator wywalał jakies błedy albo sie zawieszał albo po instalacji tych
> płyty windows xp nie chciał startowac.
> Po pobraniu nowych z internetu wreszcie ruszył.

Po zmianie karty z nvidia na ATI warto przed instalacja nowej karty uzyc
programu Driver Cleaner, ktory usuwa strowniki ze starej karty i pozwala
zainstalowac bezproblemowo nowe (to tak na przyszlosc), a co do napiec to
juz przedmowcy ci napisali.

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".