Re: do znawcow SCSI

Autor: format specjalny <[_at_@@>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 09:42:20 MET DST

> Witam
> zakupilem skaner Arcus 1200 Agfy- jest na interfejsie SCSI II- mam pytanie
> odnosnie podlaczenia tego do komputera:
> zaczynajac od strony skanera: podlaczam terminator do terminatora kabel
> ktory byl w zestawie- i tutaj mam problem gdyz jest z jednej strony
> zakonczony (tam gdzie podlaczam do terminatora) zlaczem CEN50 a z drugiej
> mam DB25- jak toto podlaczyc do kontrolera adaptec 2940 ktory ma na 50
pin?
> sa jakies przejsciowki? czy moze lepiej od razu zamienic kabel i sie w
> [...]

Zmień kabel na odpowiedni - im mniej styków, przejsciowek i gniazdek po
drodze tym lepiej.
Terminacja powinna być zapięta na koncach łańcucha SCSI czyli na karcie i na
skanerze (no chyba ze masz tam coś jeszcze podpiete). Jak stare SCSI nie
działa to trzeba pokobinowac, odpiąc terminator, zapiąć gdzieś indziej :)
Wazne zebys ustawił dla karty inne ID niż dla skanera. Karty maja defaultowo
ID7.
Musisz bardzo uważać zeby nie wlać kawy do kompa - poza tym nie ma stresu :)
Pozdro.