Re: Niechciany LCD

Autor: Paweł Starzyński <ppwytnij_at_wytnijstarzynski.com>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 21:32:16 MET DST

> Ale ja pytalem powaznie
> Monitora uzywam do pracy i taka sytuacja jaka mam z tym monitorem mnie
irytuje, bo lekko skrecajac glowe czesc ekranu robi sie
> zolta. Aktualnie opracowuje sklep internetowy dla pewnej firmy i poki co
jedyna zaleta tego LCD jak dla mnie to to, ze jest 19".
> Jestem tym zezlony i chyba przekaze go do firmy, zwlaszcza ze mialem juz
inny upatrzony i gdy cena spadnie to za jakies dwa miesiace
> kupilbym go.

ehhh jakie to tendencyjne... czemu wam tak sie spieszy do tej doroslosci?
wystrugal taki strone www dla kolegi tatusia i juz - "praca, firma, robota,
webmaster..." ;)

wracajac do tematu, to jezeli nie siedzisz w jakims profesjonalnym DTP (a
chyba nie, bo zadal bys to pytanie na innej grupie ;) ) to takie super
odwzorowanie chyba nie jest Ci niezbedne... watpie czy dostrzegl bys roznice
i jakos nie chce mi sie wierzyc, zeby ten monitor byl taki strasznie be.

--
pozdr.,
vel.pa.