Re: Niechciany LCD

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 22:07:12 MET DST

> ehhh jakie to tendencyjne... czemu wam tak sie spieszy do tej doroslosci?
> wystrugal taki strone www dla kolegi tatusia i juz - "praca, firma, robota,
> webmaster..." ;)

LOL :-D
doroslosc to ja juz osiagnalem jakis czas temu. Pracuje owszem, choc 1000zl/mies brutto to nie szczyt moich marzen. Sklep tworze w
wolnych chwilach w domu.
Moze to jest dziwne dla Ciebie, ale jeszcze mieszkam w domu rodzicow (chyba nie ja jeden na tej grupie ;-), co?). Inna sprawa, ze
ojciec postanowil kupic to co kupil. A ta grupa jest chyba o sprzecie czyz nie?

Paweł