Re: Niechciany LCD

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 23:07:35 MET DST

> Noooo... ja dostałem czekolade od babci :P

Ale ja pytalem powaznie
Monitora uzywam do pracy i taka sytuacja jaka mam z tym monitorem mnie irytuje, bo lekko skrecajac glowe czesc ekranu robi sie
zolta. Aktualnie opracowuje sklep internetowy dla pewnej firmy i poki co jedyna zaleta tego LCD jak dla mnie to to, ze jest 19".
Jestem tym zezlony i chyba przekaze go do firmy, zwlaszcza ze mialem juz inny upatrzony i gdy cena spadnie to za jakies dwa miesiace
kupilbym go.
Paweł
P.S. A od dawna mowilem, ze nie chce by ktos mi kupowal zadnego sprzetu, ale ojciec wiedzial swoje i mowil: "ze za dlugo sie
zastnawiam nad wyborem" - wiec kupil taki jaki mu gosc w MM wcisnal ;)