Re: Nowy monitor CRT - problemy

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 12:06:30 MET DST

Seoman w wiadomości <news:d7jp85$97$1@news.onet.pl> napisał/a:

> kineskopu. Wygląda tak, jakby lewy dolny róg był trochę "nadpalony". Poza
> tym - siatka generalnie na brzegach jest bardzo widoczna.

"Nokia monitor test" albo inny - i efekty reklamuj. Gdzie - to już sam
musisz sprawdzić eksperymentalnie.
Po kupieniu nowego monitora miałem podobnie (też niestety nie sprawdziłem na
miejscu z okazji problematycznego wielce transportu, który miałem dostępny
na krótko), prawy górny róg wpadał w odcień jakiegoś fioletu, właśnie nieco
przypominało to nadpalenie. Cała reszta była cacy jak na monitor tej klasy.
Sklep "się wypiął", bo gwarantem był serwis bezpośrednio (*** z nimi, dobry
powód żeby nic innego w 'infoglobie' nie kupić - zapewniali, że sprzęt jest
sprawdzony, a wady to niespotykana rzadkość :P) z gwarancją door-to-door.
Telefon do serwisu, nie byli zbyt zdziwieni, zdiagnozowali to jako
namagnesowanie kineskopu na stałe w trakcie transportu przez czynniki
zewnętrzne (ponoć "betka", specjalistycznym sprzętem usuwają takie objawy z
kineskopu), przyjęli zgłoszenie, zabrali kurierem, trwało to ofkos
maksymalny czas zastrzeżony w warunkach gwarancji, przywieźli ten sam
monitor... z nowym kineskopem. Nie ma wyżej opisanej usterki i mieści się w
granicach norm dla tej klasy sprzętu, ale... ale polega na tym, że nie daje
się go tak perfekcyjnie wyregulować pod kątem testów w "nokia monitor test"
jak tamtego egzemplarza. Być może był to przypadek typowego "polskiego
serwisu sprzętowego" :P.

> Nie wiem, może to
> tak ma być

Zwariowałeś? ;) Co to, crt też ma 3 martwe pixele czy co? ;P

--
Pozdrawiam,
  Gargamel