Re: Nowy monitor CRT - problemy

Autor: Seoman <Rao17.USUN_at_TO.op.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 09:51:59 MET DST

Mariusz wrote:
> A nie jest to kwestia pola magnetycznego urządzenia/ziemii w okolicy
> monitora?

Nie sądzę. Nie mam przy monitorze żadnych siejących specjalnie urządzeń - są
głośniki, ale próbowałem też bez nich. Zresztą - to nie wygląda na
zakłócenie związane z polem magnetycznym, tylko raczej wadliwą siatką
kineskopu. Wygląda tak, jakby lewy dolny róg był trochę "nadpalony". Poza
tym - siatka generalnie na brzegach jest bardzo widoczna. Nie wiem, może to
tak ma być - na siedemnastce w pracy siatki nie widać, obraz jest "płynny" -
z tym, że w pracy nie mam płaskiego kineskopu.

Pozdrawiam,
Seoman