Re: Nowy monitor CRT - problemy

Autor: Seoman <Rao17.USUN_at_TO.op.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 13:20:22 MET DST

gardziej wrote:
> moj przepis:
> 1. sprawdz czy inne egz tego modelu monitora nie maja tej wady (bo tu
> juz sąd pozostaje)
> 2. znajdz takiego jpg gdzie bedzie to szczegolnie widac.
> 3. przygotuj pismo do sklepu dwa egz. z prosba o rozpatzenie sprawy
> niezgodnosci towaru z umowa. (szczegoly na stronie:
> http://ww20.mediarun.pl/ - federacja konsumentow) [...]

Uch, postawiłem już pierwsze kroki na tej ścieżce - sprawa nie będzie
prosta. W serwisie Samsunga ostrzegli mnie przed tym, że faktycznie mogą
odesłać mnie z kwitkiem. W sklepie oczywiście wysłali mnie na bambus. Pani z
FK powiedziała, że mogę dochodzić swoich praw w ramach rękojmi - kupiłem
monitor na działalność, więc nie dotyczą mnie prawa konsumentów, niezgodność
z umową i tak dalej. Jeśli sklep będzie oporował, to mam ich postraszyć
Inspekcją Handlową. Co więcej - jeśli najpierw skorzystam z serwisu, to nie
będę mógł skorzystać z rękojmi, jeśli serwis odmówi wymiany/naprawy.
Najgorsze jest to, że nie mam czasu! Jak mam latać po sklepach/urzędach,
pisać pisma, jeśli pracuję do 17.30 i na dodatek nie mam samochodu? Szlag!

Pozdrawiam,
Seoman