Re: Zmiana firmware w LG4163B

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 20:00:16 MET DST

> Nie chcę być nieprecyzyjny ale chyba nie jest to regułą. Sam
> słyszałem jak pewna firma wręcz zachęcała do upgrade'u firmwar'u -
> ale jak już się zachowywała podczas "kapput'u" owego napędu tego nie
> wiem :/

LiteOn wymienia bez problemu - u mnie suma kontrolna eepromu się skopała
(jak próbowałem wgrywać kilka firmware'ów pod rząd sprawdzając czemu
przestało nagrywać płytki, ostatecznie nagrałem przed oddaniem do serwisu
jakiś firmware firmowy), wymienili bez słowa (ale fakt, że nagrywarka
jeszcze dodatkowo się "dopsuła" i zaczęła zgrzytać i wypluwać płytki).

Jak postępuje LG nie wiem niestety. Ale nagrywanie firmware'ów jest chyba
stosunkowo bezpieczne (chociaż nie wiem co umnie spowodowało uszkodzenie
eepromu).