Re: Pytanie do posiadaczy(i nie tylko) LG GSA 4120B

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 19:52:43 MET DST

|3eR|<0 wrote:

> Ps. Muszę dodać jeszcze jedna dokuczliwą dolegliość o której już raz pisałem
> na forum. Na wstępie dodam, że mam 1 Gramu o 3 Ghz P4. Do tego Dyski Raid 0.
> Wiec "powolność" sprzętu odpada. A dolegliwość jest taka: podczas nagrywania
> DVD lub CDR przez program nero. Strasznie zamula się komp, jeśli chodzi o
> strone ramu. Tzn zurzycie ramu jest żadne, natomiast podczas tej operacji o
> po nagraniu też ma się wrażenie, że mam 128 ramu. W systemie mam ustawioną
> "wydajność" na Programy ; Programy, Swap bez ograniczeń do 4000 MB. Ja
> [...]

"Mulenie" pod czas palenia w Nero (obciązenie CPU w granicach 95%
non-stop podczas całego "burningu") miewałem gdy nagrywarka
współpracowała ze starszą wersją tego softu, nie obsługującą poprawnie
mojego modelu. Wszystkie objawy ustapiły po "upgrade" do supportującej
dany sprzęt wersji Nero..

Pozdrawiam & powodzenia