Re: Zmiana firmware w LG4163B

Autor: WindowsMen <kuri.ZrOb.CoS.z.TyM_at_op.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 19:45:31 MET DST

Ten oto user[ka] "lev@k" doniósł[a], że...

> Dokładnie - najczęściej to tak smiesznie jest. Producenci dają gwarancję
> na sprzet z uaktualnionym (na oryginalny i "pasujacy" oczywiście)
> firmware. Ale jeśli "Zwalisz" sprzet podczas "upgrade'u" - to juz Twój
> problem..
Witam.
Nie chcę być nieprecyzyjny ale chyba nie jest to regułą. Sam
słyszałem jak pewna firma wręcz zachęcała do upgrade'u firmwar'u -
ale jak już się zachowywała podczas "kapput'u" owego napędu tego nie
wiem :/
Też trochę drżały mi ręce jak po raz pierwszy uaktualniałem BIOS w
MOBO lub DVD, ale... zawsze mam coś takiego jak karta gwarancyjna :]
Pozdrawiam.

--
<!--
// WindowsMen