Re: Pytanie do posiadaczy(i nie tylko) LG GSA 4120B

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 10:23:22 MET DST

news:honj7d.hip.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości
>
> Mam tą nagrywarkę, zmierzony czas dostępu do zawartości fabrycznie
> nagranej płytki DVD z softem nie przekracza 11 sekund, co jest IMO
> jednym z lepszych wyników na rynku. Być może Twój sprzęt po prostu już
> się kończy.
> --
> M. [MS-MVP]
> /odpowiadając zmień px na pl/

Ps. Muszę dodać jeszcze jedna dokuczliwą dolegliość o której już raz pisałem
na forum. Na wstępie dodam, że mam 1 Gramu o 3 Ghz P4. Do tego Dyski Raid 0.
Wiec "powolność" sprzętu odpada. A dolegliwość jest taka: podczas nagrywania
DVD lub CDR przez program nero. Strasznie zamula się komp, jeśli chodzi o
strone ramu. Tzn zurzycie ramu jest żadne, natomiast podczas tej operacji o
po nagraniu też ma się wrażenie, że mam 128 ramu. W systemie mam ustawioną
"wydajność" na Programy ; Programy, Swap bez ograniczeń do 4000 MB. Ja
wymiękam nie wiem co to jest. W samym Nero Cache ustawiłęm na 999Mb.
Jeśli wiecie jak się tego pozbyć piszcie....