Re: Pytanie do posiadaczy(i nie tylko) LG GSA 4120B

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 20:43:55 MET DST

Użytkownik "lev@k" <lew666SPAMBUSTER@op.pl> napisał w wiadomości
news:d7ksjk$756$1@theone.laczpol.net.pl...

> "Mulenie" pod czas palenia w Nero (obciązenie CPU w granicach 95%
U mnie jest ta różnica, że mój P4 HT ma obciązenie w sumie ok 25 %. z czego
nero 20.
> non-stop podczas całego "burningu") miewałem gdy nagrywarka współpracowała
> ze starszą wersją tego softu, nie obsługującą poprawnie mojego modelu.
> Wszystkie objawy ustapiły po "upgrade" do supportującej dany sprzęt wersji
> Nero..
>
> Pozdrawiam & powodzenia
Chodzi tylko o "zawalenie" pamięci ram, choć w menedżer nie wykazuje tego
zamulenia i spokojnie mam jeszcze 512 wolnego. Aha i oczywiscie DVD chodzi
na DMA.
Nie bardzo rozumiem o jaki Ci upgrade chodzi. Możesz wyjaśnic ?