Re: Zmiana firmware w LG4163B

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 21:12:34 MET DST

On Wed, 01 Jun 2005 19:45:31 +0200, WindowsMen
<kuri.ZrOb.CoS.z.TyM@op.pl> wrote:

>Ten oto user[ka] "lev@k" doniósł[a], że...

>Witam.
>Nie chcę być nieprecyzyjny ale chyba nie jest to regułą. Sam
>słyszałem jak pewna firma wręcz zachęcała do upgrade'u firmwar'u -
>ale jak już się zachowywała podczas "kapput'u" owego napędu tego nie
>wiem :/
>Też trochę drżały mi ręce jak po raz pierwszy uaktualniałem BIOS w
>MOBO lub DVD, ale... zawsze mam coś takiego jak karta gwarancyjna :]
>Pozdrawiam.

Praktycznie wszyscy producenci sprzetu przyjmuja oczywista raczej
zasada ze nieudane uaktualnienie firmware jest traktowane jak
uszkodzenie sprzetu z winy uzytkownika - czyli jak sie uda a producent
pozwolil to gwarancji to nie rusza, jak sie nie uda i trzeba
oprogramowanie wgrywac w serwisie - za usluge sie placi. Czyli dobra
rada - zastanowic sie najpierw czy zasilanie mamy dostatecznie pewne
(pad zasilania jest najczestsza przyczyna niepowodzenia takich
operacji),

--
Darek