rekojmia, gwarancja, 14 dni - kilka pytan

Autor: Pawel K <pawel1234ppp_at_interia.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 09:35:11 MET DST

witam

problem jest nastepujacy, dokladnie 2 tygodnie temu oddalem do sklepu
uszkodzona plyte glowna. jutro mam zamiar isc i wole sie przygotowac na
sytuacje jesli cos by bylo nie tak. przejrzalem archiwum w goglach ale
dalej mam kilka watpliwosci. otoz moja karta gwarancyjna na plyte
wyglada w ten sposob ze jest to kartka formatu A4 z tytulem karta
gwarancyjna, a pod spodem tabelka z wymienionymi wszystkimi
podzespolami, nr seryjny kazdego podzespolu i gwarancja w miesiacach.
typowy formularz na zakup zestawu, kazdy wie o co chodzi. w goglach
znalazlem ze wszystkie szczegoly odnosnie realizacji gwarancji zapisane
sa w karcie gwarancyjnej. niestety u mnie nic takiego nie ma, nie ma
zadnych paragrafow, podpunktow itp, jest tyko podpiety paragon zakupu
wiec nie wiem czy traktowac to jako gwarancje czy jako rekojmie.
moje pytanie jest takie co zrobic jesli jutro, czyli po ponad 14 dniach
gosc mi powie ze jeszcze nic nie zostalo zalatwione, zadac zwrotu kasy?
nastepne pytanie jest takie czy w przypadku wymiany plyty na nowa mam
prawa zadac calkiem nowej gwarancji? a w przypadku naprawy, przedluzenia
gwarancji o okres kiedy byla ona w serwisie?
glownie chodzi mi o to czy mam prawo zadac zwrotu kasy jesli jutro nie
bede mial plyty? bo to w sumie najistotniejsze w tym wszystkim
z gory dzieki za rzeczowe odpowiedzi

pozdrawiam