Uzytkownik "Pawel K" <pawel1234ppp@interia.pl> napisal w wiadomosci
news:d73ugt$7lb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam
>
> problem jest nastepujacy, dokladnie 2 tygodnie temu oddalem do sklepu
> uszkodzona plyte glowna. jutro mam zamiar isc i wole sie przygotowac na
> sytuacje jesli cos by bylo nie tak. przejrzalem archiwum w goglach ale
> dalej mam kilka watpliwosci. otoz moja karta gwarancyjna na plyte
To przewaznie jest to 14 dni roboczych wiec jutro ma
prawo jej jeszcze nie byc (o ile w ogole sklep bedzie jutro pracowal
bo bardzo wiele firm zrobilo sobie piatek wolny) 14 dni roboczych od 11
maja to 1 czerwiec
pzdr
Received on Thu May 26 11:05:21 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 26 May 2005 - 11:51:31 MET DST