Re: Trwalosc kart pamieci typu Compact Flash/SD

Autor: Tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 09:18:41 MET DST

Akurat w tym przypadku koszty sa niewielkie, bo kopiowane dane (po
kompresji maja jakies 20-50 Mb)

>Pomyśl jeszcze nad wysyłaniem tych danych na jakiś serwer....
To byloby troche za duzo... To komputer domowy. Chce takiego nosnika,
ktory bylby mozliwie niezalezny od komputera, bez mechaniki, a
jednoczesnie by kopiowanie odbywalo sie samo. Po kilku-lilkunastu
godzinach siedzenia przed komputerem normalnie nie chce mi sie jeszcze
robic backupu pliku, ale czasami taki plik to wynik tygodniowej pracy.

Tr