"Pawel K" <pawel1234ppp@interia.pl> wrote in message
news:d73ugt$7lb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam
> problem jest nastepujacy, dokladnie 2 tygodnie temu oddalem do sklepu
> uszkodzona plyte glowna. jutro mam zamiar isc i wole sie przygotowac na
> sytuacje jesli cos by bylo nie tak.
Jezeli prowadzisz dzialalnosc gospodarcza to dotyczy Ciebie rekojmia.
Jezeli konsumentem to ustawa o niezgodnosci towaru z
umowa.(http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/465_u.htm)
Gwarancja natomiast to dobrowolne oswiadczenie gwaranta.Okresla ono
obowiazki gwaranta i uprawnienia kupujacego, w przypadku gdy wlaciwosc
sprzedanego towaru nie odpowiada wlasciwosci wskazanej w tym oswiadczeniu.
Jezeli korzystasz z gwarancji, to odpowiedzi na pytania które zadales
znajdziesz w jej warunkach.(Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie
ogranicza uprawnien kupujacego wynikajacych z niezgodnosci towaru z umowa.)
Zazadaj w sklepie dokladnych warunków gwarancji.Zapoznaj sie z nimi, a potem
egzekwuj swoje prawa u sprzedawcy.
Co do zwrotu kasy to odpowiedz na 99% brzmi: nie.
rafal
Received on Thu May 26 12:20:16 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 26 May 2005 - 12:51:40 MET DST