Re: Jak przywrócic skasonaną partycję dynamiczną?? POMOCY!!!!!

Autor: Jaro <Jaro_27_at_wp.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 20:59:30 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):
> Użytkownik "Jaro" <Jaro_27@wp.pl> napisał w wiadomości

> OK. W takim razie powinna wystarczyć zmiana identyfikatorów wszystkich
> partycji na takie, jakie są stosowane na dyskach podstawowych, tj.
> hexa 07 (NTFS), 0C (FAT32), 0F (extended). Tym samym usuniemy cechy
> dysku dynamicznego i pozwolimy działać programowi Testdisk
> http://www.cgsecurity.org/, którym przeskanujesz dysk i przywrócisz
> usuniętą partycję. Zmianę identyfikatorów da się zrobić dowolnym
> DOS-owym edytorem partycji (nie jestem pewien czy TestDisk się nada),
> [...]

BARDZO CI DZIĘKUJĘ. Metoda w domu sprawdziła się w 100%. Jeżeli zadziała
również jutro w pracy będę Ci strasznie wdzięczny. Mam pytanie po
przerobieniu dysku na podstawowy (trochę dziwne, że zadziałao bo Ranish
2.44 beta pisze że nie obsluguje systemu NTFS). Tymczasem jak
zaznaczyłem mu partycje jako NTFS zrobił mi jedną z całego dysku i
zmienił go na podstawowy. Po uruchomieniu TestDiska znalzłem utracone
już teraz wszystkie partycje, lecz po przywróceniu ich nie miały one
przydzielonych liter dysków logicznych. Ale to już była błachostka.
W każdym będź razie wszystko się udało. Powiedz czy to normalne, że
takie miałem symptomy moich poczynań, czy może gdzieś popełniłem bład i
da się odzyskać partycje z literami dysków i bez chwilowej utraty innych
partycji założonych na dysku dynamicznym.

--
Pozdrawiam
Jaro