Re: co dwa napędy to...

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 21:02:15 MET DST

nolens <nolens@poczta.onet.pl> wystukał co następuje:

> W porządku, ale wydaje mi się, że jeżeli komuś mówi się o
> estetykiecie to należy również przestrzegać netykiety. A chyba nie
> powiesz że przekleństwa i nazywanie kogoś idiotą jest w porządku. I o
> to mi tylko chodziło. Na grupie jako postujący jestem po raz
> pierwszy, więc chyba mogę popełnić błędy.

Nazwałem Cię idiotą? Jakoś nie pamiętam. A to przekleństwo bo po prostu
byłeś n-tym, któremu zwróciłem uwagę. W każdym razie przepraszam za epitet.
A co do tego, że jesteś pierwszy raz na grupie to pozostaje się uczyć, uczyć
i jescze raz uczyć. I korzystać z linka. Zanim doszedłem do obecnego poziomu
to nasłuchałem się gorszych rzeczy niż Ty i jestem zadowolony bo się
nauczyłem.
I tak - pisałem Ci o używaniu wrotki:
"Użytkownik Czajson <private@exit.pl) napisał w waidomości..."
a Ty co? Masz To w duszy i kłócisz się o jedno słowo. Poczytaj sobie posty
np. antyusera Dżej-Dżej - to dopiero jest klasyka.

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |