Re: Jak przywrócic skasonaną partycję dynamiczną?? POMOCY!!!!!

Autor: bArT <baartekNO^SPAM_at_klub.chip.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 21:26:47 MET DST

> BARDZO CI DZIĘKUJĘ. Metoda w domu sprawdziła się w 100%. Jeżeli
> zadziała również jutro w pracy będę Ci strasznie wdzięczny. Mam
> pytanie po przerobieniu dysku na podstawowy (trochę dziwne, że
> zadziałao bo Ranish 2.44 beta pisze że nie obsluguje systemu NTFS).
> Tymczasem jak
> zaznaczyłem mu partycje jako NTFS zrobił mi jedną z całego dysku i
> zmienił go na podstawowy. Po uruchomieniu TestDiska znalzłem utracone
> już teraz wszystkie partycje, lecz po przywróceniu ich nie miały one
> przydzielonych liter dysków logicznych. Ale to już była błachostka.
> [...]

klasa.. aż mi głupio, że "wyjechałem" z tym /Easy Recovery/ :)
nie ma jak to grupa "mózgów"

pozdrawiam serdecznie
i ciesze się Jarowi się udało :)
szcunek dla Michała ;)

P.S. Z ciekawości szukałem czegoś więcej na temat partycji dynamiczych w
czeluściach internetu, ale jakoś słabo mi to wyszło:)

--
bArT