Re: wzmacniacz audio do kompa

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 20:36:45 MET DST

Neas wrote:

> Nie każda karta ma wbudowany wzmacniacz.

karta? na karcie PCI to jeszcze moze jakis mikrowzmacniacz uraczysz, ale na
dzwiekówce z płyty głónej to juz napewno nie. Mam w domu karte dzwiekową
opti, ze wzmacniaczem nawt z radiatorkiem! jest zworka line out/speakers.
tyle tylko ze karta jest na ISA
ToMasz
A moze napiszecie jaka karta dzwiekowa na PCI ma wzmacniacz... nie wiem czy
to nie bedzie najprostsze rozwiazanie. 2x1W wystarczy