Re: wydajność grafiki zintegrowanej w notebookach

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Fri 13 May 2005 - 20:29:53 MET DST

Czajson pisze:

> No popatrz a jednak specjalnie to nie chodziło. Notebook Della, coś koło
> Celerona 1600, grafa Intela 32MB i napęd Combo. Nie powiem, że nie można
> było obejrzeć ale po prostu nie było to tak idealne jak na PC. Coś po
> prostu nie wyrabiało.

Pewnie umiejętności właściciela, który coś zepsuł. ;-)

Osobiście oglądałem DivXy na Dellu z P3-500 i kartą 2.5 MB, a w wielu
miejscach czytałem, że ww. chodzą bez problemów i na Dellach z p2-366 w co
jestem skłonny uwierzyć. Do tej pory mam w domu Della z P2-300 i kartą 2 MB
(aktualnie jest do sprzedania, może ktoś chętny?) i bardzo bym się zdziwił,
gdyby się na DivXach nie wyrobił, aż sprawdzę przy okazji.

A DVD to mniejsze obciążenie.