Re: wzmacniacz audio do kompa

Autor: Paweł Urbaniak <pawel_urbaniak_at_spam.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 21:05:07 MET DST

Użytkownik "ToMasz" <witu@NO-SPAM.op.pl> napisał w wiadomości
news:d62s0g$i4h$1@news.onet.pl...
[...]
> A moze napiszecie jaka karta dzwiekowa na PCI ma wzmacniacz... nie wiem
czy
> to nie bedzie najprostsze rozwiazanie. 2x1W wystarczy

Końcem lat 90-tych zakupiłem SB PCI 128 w wersji 1-szej za jakieś 300zł
(później zaczęli robić badziewne wersje). Miała na pokładzie wzmacniacz do
przednich kanałów, który można było wyłączyć jumperem. Głośniczki w
monitorze mógł wypluć, a stare słuchawki Tonsilu ? 502 dawały ryk
odrzutowca. Wbudowany wzmacniacz miał właśnie w okolicy 2x5W.
Jest łatwo rozpoznawalna: do płytki na cynowanym polu miała przykręcony na
leżąco wzmacniacz TDA ? z wyprowadzeniami w jednym rzędzie i blaszką do
przykręcenia radiatora o rozmiarach mocno przekraczających rozmiar kostki
wzmacniacza.
Została sprzedana z moim starym komputerem :-(
Nie spotkałem jej na allegro.

Paweł U.