Re: wzmacniacz audio do kompa

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Fri 13 May 2005 - 20:41:41 MET DST

ToMasz pisze:

> karta? na karcie PCI to jeszcze moze jakis mikrowzmacniacz uraczysz,

Wiadomo -- taki żeby wysterować przedwzmacniacz, czy co tam do tego
podłączysz.

> ale
> na dzwiekówce z płyty głónej to juz napewno nie.

Musi tam być coś podobnego jak wyżej. Oczywiście nie nadaje się to do
wysterowania głośników.

> Mam w domu karte
> dzwiekową opti, ze wzmacniaczem nawt z radiatorkiem! jest zworka line
> out/speakers. tyle tylko ze karta jest na ISA

No własnie, kiedyś takie małe wzmacniacze były bardziej popularne, właśnie w
kartach na ISA. Mój SB 16 też to miał. :)

> ToMasz
> A moze napiszecie jaka karta dzwiekowa na PCI ma wzmacniacz... nie wiem
> czy to nie bedzie najprostsze rozwiazanie. 2x1W wystarczy

A jakie to są głośniki? Jeśli to coś większego niż komputerowe to sobie
odpuść. Za duże obciążenie, żeby wysterowała Ci to karta dźwiękowa, nawet z
jakimś wzmacniaczykiem. Albo efekt będzie żałosny, albo spalisz sobie kartę
(np. przy małej impedancji głośników) czy coś innego, albo jedno i drugie.