Re: poszukuje elektroniki do WD800BB

Autor: slawek <synryszarda_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 22:14:10 MET DST

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:d60bcv$mka$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "slawek" <synryszarda@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>

> Ale jaja... w poniedziałek była burza we Wrocławiu, szlag trafił mój
najważniejszy dysk
> (WD800JB) - martwy, po prostu martwy... Jak to się mawia: "prawidzi
twardziele
> nie robią backupów" - no i byłem w kropce... Mój dysk kupiłem w marcu
2003.
> Poleciałem do sklepu po drugi (chciałem kupić nowy, żeby mieć tylko
elektronikę) - okazuje
> się, że już jest trochę inna (mocowanie jednej śruby inne, inne
> [...]

To bylo pierwsze, co zrobilem. Niestety... W serwisie firmowym
podpowiedziano mi, ze musi byc taki sam MDL. Inne nie wskrzesza mojego
dysku. Mialem pecha, bo 2 tygodnie jak z allegro za 10 zl poszedl identyczny
jak moj. Nie wiem jeszcze, czy ma znaczenie miejsce produkcji. moj to
Tajlandia, a podmienialem z Malezji. bede probowal. Ostatecznie wymienie
scalaka jesli to tylko on jest zniszczony. Backupy... Backupy...
Pamietajcie... jestem juz doswiadczony;)

Slawek_D