Re: poszukuje elektroniki do WD800BB

Autor: Vegeta(ble) <darek_rzeszof_at_gazeta.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 12:02:36 MET DST

DooMiniK napisał(a):
> Użytkownik "slawek" <synryszarda@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Miałem szczęście, na allegro gość sprzedawał dysk wyprodukowany ze 2
> miesiące później
> (poprosiłem tylko o zdjęcie tyłu elektroniki - to łatwo rozpoznać, są
> dwa dla WD, praktycznie
> dla każdego modelu od 40GB w górę...). Dysk chłopak wysłał mi wczotaj po
> 17stej, otrzymałem
> go już dzisiaj. Podmiana elektroniki - właśnie backup pełny dysku robie
> tamtego (ożył) :)))

Nie wiem czy do konca rozumiem. Nawet jesli jest rozna pojemnosc, a
elektronika wyglada tak samo to mozna podmienic ? Mam padnietego WD800JB
i 2 te same modele sprawne (jeden znacznie starczy a drugi nowszy) i
przelozenie elektroniki nic nie daje - dalej martwy. Mam tez WD400JB z
tego samego miesiaca i roku co ten niedzilalajacy jednak nie przyszlo mi
do glowy zalozyc elektroniki od niego, bo to przeciez calkiem inny
model. A z tego co wyzej moge przeczytac WD ma ta sama elektronike dla
swoich dyskow...

--
pozdro
Veg