Re: Notebook: Sony Vaio (z DE) i polskie znaki / klawiatura

Autor: paulinka <paulinka.p_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 22:12:29 MET DST

axel <axel@bankier.pl> napisał(a):

> Paulinko ! Z nieba spadłaś...z tym tematem... ! Ja mam już od 2-óch lat Sony
> Vaio(DE) i używam go (teraz też na nim piszę) non-stop= 16 godz/dobę !!!
> Pracuje idealnie, super-obraz z monitora, lecz tak jak piszesz....
> wielki minus to ta niemiecka klawiatura...oczywiście że da się używać
> polskich liter !!! działa prawy alt itp. lecz...parę znaków jest "gdzie
> indziej" niż pokazują klawisze...ale do tego szybko się można przyzwyczaić
> !!!
> Na początek wytnij z jakiejś gazety układ klawiatury polskiej w laptopie i
> [...]

cos ty Axel, to TY mi z nieba spadasz:-)
alez sie napalilam na ten komputerek, blysk w ekranie, ostro widac, kolorki,
katy, ech... brzmi rewelacyjnie. ze az mi plusy te minusy przyslonily ;)
nie probowales z naklejkami na klawiature? ten model ma gore biala (bialawa),
wiec nie wiem jak toto bedzie wygladalo....

a ty piszesz na polskim ukladzie przy niemieckich napisach na klawiszach?

Czajson - jasne, masz racje, ze hp jest u nas popularniejszy wiec na pewno
latwiej dokupic klawiature. a w serwisie? bardzo drogo?

aha, napiszcie mi jeszcze prosze jak sie zmienia uklad klawiatury. wiem wiem,
bylo sto razy, ale w paru slowach:)

pozdrawiam
paulina