Pomoc w wyborze grafiki pilnie potrzebna.

Autor: exbros <exbros_at_onet.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 02:01:34 MET DST

Witam po dosc dlugiej przerwie, i z dosc daleka...
Mam nadzieje, ze tak jak ja pomoglem kilku osobom znajdzie sie ktos zyczliwy
i zechce pomoc mi - googlowalem, sciagnalem ponad 2000 newsow z pcp i dalej
jestem glupi.
Moze mi ktos lopatologicznie i krotko przedstawic roznice miedzy obecnie
znajdujacymi sie w sprzedazy kartami grafiki (Ati i nVidia)? Musze cos dosc
szybko nabyc, ale wybor jest taki ze mozna zglupiec, a niestety ostatnio
"wypadlem z obiegu", przynajmniej w kwestii najnowszego hardware.
Przegladam eBay'a (UK) i krew mnie zalewa, bo w interesujacym mnie
przedziale (do, powiedzmy 70 funtow, czyli teoretycznie ceny sklepowe do ok
150) jest co najmniej 8 modeli Ati i drugie tyle nVidii...
Nie mam czasu na "mod'y" i krecenie, komp - typowy domowy (praca, nauka,
zabawa, gry, czasem kawalek jakiegos filmu...), LCD. Do tej pory uzywam GF2
GTS/Pro (full retail ASUS V7700) i bardzo sobie ja chwale, ale czas oddac ja
dziecku a samemu zaopatrzyc sie w cos nowszego.
Bede wdzieczny za zwiezle informacje i opinie.
Z gory DZIEKI
   exbros

P.S. Z gory dziekuje za dobre rady madralom od googlowania i szukania w
archiwum - nie wysilajcie sie.