Re: Najtrwalszy, najpewniejszy dysk-który?

Autor: Ewelinka <ewelinka123_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 01:09:43 MET DST

Dziękuję za podpowiedzi, ale chyba nie do końca mnie zrozumieliście. Pytałam
raczej o opinie nt. popularnych dysków: Seagate, Maxtor, Samsung, WD ...
Zdaję sobie sprawę, że dyski można łączyć redundatnie, są raidy i inne takie
... ale to kosztuje, a ja nie przechowujędanych do odpalania głowic
nuklearnych. Jakby mógł się ktoś jeszcze wypowiedzieć jak kolega Red nt.
wymienionych przeze mnie marek dysków i czy są między nimi różnice w
"niepadalności" to byłabym wdzięczna.
Dzięki:)