Ktory wybrac ? FS L1300 czy moze Acer 2304WLMi

Autor: ikuba <ikuba_at__wytnij_o2.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 01:20:28 MET DST

Witam,
wiem, ze pojawil sie watek L1300 ale odpowiedz byla osoby z M1425.
Zalezy mi aby byl panoramiczny i cena w granicach rozsadku. Nie
bedzie sluzyl do grania tylko do pracy (najciezsze zadania
to grafika w corelu czy w gimpie max 50mb pliki). Kiedys
obrabialem podobne na Toshibie Sat. z Celeronem 1.2 (desktopowym), 128
ramu i 16mb na karcie graf. Wiec chyba nie powinno byc problemow ?

Znalazlem dwa modele w cenie do 4000 zl (brutto) z Windowsem.
1. Fujitsu-Siemens L1300
http://www.karen.com.pl/KatItem.asp?id=undefined&KatItemCId=2752

2. Acer 2304WLMi
http://www.notebooki.pl/index.php?s=produkty&s2=szczegoly&pId=156

Wiem, ze nie sa to "super wydaje" komputery jak na dzisiejsze czasy,
ale nie mam zbyt duzych srodkow na zakup.
Bardzo mi pomozecie, dzielac sie uwagami dotyczacymi tych dwoch
komputerow, a moze podsuniecie jeszcze jakis inny model?

Za wszelkie uwagi i help bede Bardzo wdzieczny.
pozdrawiam i zycze milego wieczoru!

Kuba
ikuba@(tonalezywyciac)o2.pl