Re: Najtrwalszy, najpewniejszy dysk-który?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 08 May 2005 - 10:44:59 MET DST

Użytkownik "Ewelinka" <ewelinka123@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d5jhrj$55j$1@inews.gazeta.pl...
> Dziękuję za podpowiedzi, ale chyba nie do końca mnie
> zrozumieliście. Pytałam raczej o opinie nt. popularnych dysków:
> Seagate, Maxtor, Samsung, WD ... Zdaję sobie sprawę, że dyski
> można łączyć redundatnie, są raidy i inne takie ... ale to
> kosztuje, a ja nie przechowujędanych do odpalania głowic
> nuklearnych. Jakby mógł się ktoś jeszcze wypowiedzieć jak kolega Red
> nt. wymienionych przeze mnie marek dysków i czy są między nimi
> różnice w "niepadalności" to byłabym wdzięczna.
> Dzięki:)

Jedną z częstszych przyczyn padów dysków jest ich przegrzanie. Nie
należy więc wkładać ich do niewentylowanych kieszeni i zawsze trzeba
sprawdzać ich temperaturę po dłuższym okresie pracy w obudowie, bo
może chłodzenie jakie tam otrzymują jest niewystarczające. Wystarczy
dysku nie przykręcić solidnie do obudowy... Tak więc z tego punktu
widzenia patrząc, niezłymi i mało grzejącymi się dyskami są nowe
Samsungi. Seria PATA cieszy się bardzo dobrą opinią jeśli chodzi o
trwałość, ale nie wiem jak jest z SATA.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/