Re: Jak ktos sie nudzi, konfig. do oceny

Autor: <lucas21_at_o2.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 22:40:11 MET DST

> I cały czas kręcisz. Oczywiście procka w wątku. Ja zamiast zmiany mnożnika
> wolę dual channel, bo jak już Ci pisałem nie piszę o PC dla siebie.

Dual channel - kolejny chwyt marketingowy;). W przypadku AMD daje taki przyrost
wydajności jak dodatkowy cache w przypadku bartona...

> To widzę małe niedopatrzenie :) Operujemy innymi cenami. W Lublinie NF7-S2
> jest tańszy niż A7V880.

W Krakowie z tego co właśnie widze ceny porównywalne.

> Dobra, to teraz podziel się doświadczeniem i daj małą radę: ABIT NF7-S2 czy
> ABIT KW7 (KT880)? Żeby nie było niejasności ABIT tylko i wyłącznie ze
> względów cenowych. Oba kosztują tyle samo 205pln i są tańsze od ASUS A7V880
> i sporo tańsze od ASUS A7N8X. Tak więc o marce decydują względy cenowe no i
> komplet wyjść Audio. I na 100% NIE_BĘDZIE_KRĘCENIA. Wiem co piszę.

Ze względów o których już pisałem zdecydowanie nie wybrałbym S2. A i także
dlatego ze z racji nowego niedbale zakładanego radiatora na chipsecie bywają
też problemy ze stabilnością na defaultowych ustawieniach (przegrzewania się
mostka). A z KW7 nie miałem styczności ani osobiście ani na forach/testach.
pzdr.