Re: Jak ktos sie nudzi, konfig. do oceny

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 14:11:38 MET DST

elektronik w wiadomości <news:2183.0000032f.42765177@newsgate.onet.pl>
napisał/a:

> A teraz coś na temat lepszości asusa k8n (nie mam uprzedzeń do asusa, sam
> pracuje na ich płycie):

> - nie ma możliwości zmiany napięcia dla procesora, co jest wielkim dramatem

Oj, szczere kondolencje ;P.

> - płyta nie ma połówkowych timingów pamięci, nie zmienia to faktu, że
> jakakolwiek zmiana timingów pamiątek równa się z nie wstaniem kompa

Zmiana z jakich na jakie? I przede wszystkim jakich pamięci?

> - płyta piszczy przy wykrywaniu niektórych urządzeń na USB, wg supportu Asusa,
> ten model tak ma i nie warto się nim przejmować, jednak jest to wkurzające

No to faktycznie może być upierdliwe...

> - tylko dwa gniazda zasilające na wentylatory,

?????... Jakieś problemy z liczeniem do trzech? (na wszelki wypadek
napisałem słownie :P)

> jak dla mnie jest to wielka wada

Znowu szczere kondolencje, zwłaszcza, że osobiście aktualnie na płycie mam
czynne jedno takie gniazdo i jedno zepsute.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel