Re: Jak ktos sie nudzi, konfig. do oceny

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 22:16:38 MET DST

Użytkownik "elektronik" <lucas21@o2.pl> napisał w wiadomości
news:2183.00000391.42768248@newsgate.onet.pl...

> Brak duala na 754 wynika z budowy procesora a nie płyty.
> PCI-x - poza nową nazwą i slotem przyrostu wydajności brak

Właśnie zaczyna być coraz bardziej gdy zaczynasz szukać nowej grafiki i za
cenę 6200 na AGP mógłbyś mieć 6600 PCI-x. A to dopiero start nowych kart.

> Dla maniaków jest DFI. Widze że jesteś fanatykiem Abita;)

Nie jestem. Zmieniając platformę na s939 podstawą będzie MSI K8N SLI.

> ceny. Ale po co mi Abit za ponad 200zł jeśli potrafi tyle co MSI czy Asus
na
> kt600 które kosztują 60..70zł mniej?

I cały czas kręcisz. Oczywiście procka w wątku. Ja zamiast zmiany mnożnika
wolę dual channel, bo jak już Ci pisałem nie piszę o PC dla siebie.

> wciąż niższej niż S2 np asusa na KT880, ma sata, gigalan i

To widzę małe niedopatrzenie :) Operujemy innymi cenami. W Lublinie NF7-S2
jest tańszy niż A7V880.

> Ten chipset via jest porównywalny z NF2 a problematyczność płyt na via np
> kwestii kompatybilności ramu jest znacznie mniejsza (i

Dobra, to teraz podziel się doświadczeniem i daj małą radę: ABIT NF7-S2 czy
ABIT KW7 (KT880)? Żeby nie było niejasności ABIT tylko i wyłącznie ze
względów cenowych. Oba kosztują tyle samo 205pln i są tańsze od ASUS A7V880
i sporo tańsze od ASUS A7N8X. Tak więc o marce decydują względy cenowe no i
komplet wyjść Audio. I na 100% NIE_BĘDZIE_KRĘCENIA. Wiem co piszę.

> Reasumując: kupno kompa nie wiąże się z podpisaniem cyrografu z firmą Abit
> (którą zresztą bardzo cenię).

Owszem nie wiąże się.

--
Czajson | ABIT NF7-S | Barton 3000+ Pentagram QC-80 Cu
512MB PC3200 Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |