Jak usunac "ryske" z monitora ??? HELP!

Autor: Paweł M. [JG] <matviej_at_op.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 09:54:03 MET DST

Witam,
Jestem idiota! Przecieralem sobie koneskop (plaski Diemandtron w Necu
FE750+) bo mialem palucha. Z lenistwa uzylem chusteczki higienicznej, za
mozno przycisnalem! Mze cos pod nia bylo, a moze po prostu sama struktura
chusteczki to uczynila, ale mam teraz 2 krzyzyjace sie rysy, prawie
rownolegle, dlugosci 5cm!!! Ale ze mnie debil! Widac je jak cholera! Ale sa
to dziwne rysy- nie sa glebokie, nie czuc ich pod palcem, ale paznokciem. To
bardziej jakby zadrapania powloki czy cos w tym stylu. Co moge zrobic aby
zmiejszyc ich widocznosc lub sie ich pozbyc?? Pomocy- moze znacie jakies
magiczne metody?
pozdrawiam, debil-Pawel