Re: Trwałość najtańszej klawiatury Logitech

Autor: Bob <bogdansz_at_silesianet.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 19:48:15 MET DST

Dnia Tue, 26 Apr 2005 11:49:14 GMT, cyberkid@chello.pI napisał(a):

>Jedynym
> zaobserwowanym przeze mnie minusem jest lekkie przycinanie się
> klawiszy po każdym myciu - przypadłość mija mniej więcej po kilkunastu
> minutach intensywnego użytkowania klawiatury. Ogólnie klawiatura jest
> przyjemna w użytkowaniu, klawisze chodzą miękko i wydają przyjemny
> odgłos.

Witam. Polecam cieniutką warstewkę wazeliny na dolną część klawiszy (tę
suwającą się w prowadnicach). Tak samo wszekjie pręciki i druciki
prowadzące szerokie klawisze (szczególnie spację) w miejscach obrotu.
Zakładam oczywiście że do czyszczenia wyjmujesz klawisze. Po tej operacji
klawiaturka pracuje równie cicho i pewnie jak nowa a jest czysta jak z
fabryki. :-)

Pozdrowienia