Szukam: karta FireWire (link w poście) i karta MMC 1GB lub 2 GB

Autor: RysioSnajper <dsdsa_at_sad.sasad>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 19:33:29 MET DST

Może ktoś z was miał to "w rękach"?

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ;) pomóżcie ;-)

Poszukuję karty PC Card (PCIMCIA) CardBus EagleTec FireWire Slim
Dongleles - model: ET-IE1394-BIP www:
http://www.eagletec.net/login/pop.asp?id=393 - tzn. z dwoma portami FireWire
typu Sony i.Link 4-pinowe, która nie wystaje z notka jak wszystko co
sprzedają w sklepach i na allegro. Przez rok widziałem w PL tylko jedną na
dodatek wyjmowaną ze slotu kombinerkami i całą pogiętą - na Allegro, a i tak
mnie przelicytowali w ostatniej chwili.

Kto to sprzedaje w PL? (Lub może być w Berlinie, ale sam nie znajdę bo nie
znam niemieckiego.)

Mile widziana też karta WiFi a/b/g - również taka która nie wystaje z notka
z wyjsciem na antenkę zewn. Kto takie sprzedaje?

Poza tym poszukuję kart (2 szt.) MMC HiSpeed 1 GB, a najlepiej 2 GB, ale z
transferem zapis i odzyt powyżej 10 MB/s, albo chociaż najszybszej jak pow
10 MB/s jeszcze nie ma. Nie znalazłem testów porównawczych. Ani testów
prędkości. Cena powinna wynosić odpowiednio około 300 / 600 zł/szt. (Mile
widziane tańsze, ale najważniejsze żeby byly szybkie).

Niestety chyba SD odpada, bo prawdopodobnie nie chodzi w Nokii 9500.

W kilku sklepach mają Kingstona 1 GB MMC w cennikach, ale nie mają fizycznie
więc nie można przetestować prędkości, a transferu nikt nie podaje. Te
zwykłe karty z transferem przy zapisie 1,5 MB/s to nieporozumienie i takiej
nie chce - rzeczywisty transfer czasem równa się dyskietce-poniżej 30 kB/s -
LOL.

Kto mi to może sprzedać ( i za ile) i podać transfery przed zakupem lub
pozwoli na miejscu przetestować?

Jak dwa lata temu kupowałem kartę 256 MB SD to niestety problemy były
podobne - w całym Poznaniu nie mieli, a AxePrim sprowadziło właściwą kartę
dopiero za 3 razem. Najpierw przez pomyłkę sprzedali komuś innemu więc
zapłaciłem z góry gotówką. Później sprowadzili pomyłkowo CompactFlasha, ale
za trzecim razem im się udało. Razem zajęło to między 2 a 3 tygodnie czasu
;). I tak się cieszyłem, bo w Poznaniu wtedy nikt powyżej 128 MB SD nie
sprzedawał;-))))))))

pozdrawiam

RysioSnajper
gg 4533300, +48 601 636 694