Re: Trwałość najtańszej klawiatury Logitech

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 13:49:14 MET DST

Dnia Tue, 26 Apr 2005 08:42:21 +0200, Janusz - Vahanara napisał(a):

>Jedyna interesująca mnie klawiatura bez zbędnych pokręteł, suwaków i innych
>bajerów.
>
>Ma służyć do pracy, a to oznacza, że mam jej do zaoferowania znój, pot,
>krew i łzy oraz rozlaną kawę i piwo, okruszki pączków i herbatników.
>
>Ma się łatwo dać konserwować i pracować co najmniej pół roku bez
>jakiegokolwiek czyszczenia.

Od ponad czterech lat katuję trochę droższego logitecha, konkretnie
model corded deluxe access keyboard (już chyba nie produkowana) -
bardzo zbliżona wyglądem do tej:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7178 - jedyna różnica (tak na
oko) to trzy dodatkowe klawisze nad klawiszami kursora w użytkowanym
przeze mnie modelu.

Klawiatura jest już po kilku myciach (mniej więcej raz-dwa razy do
roku), przeżyła zalanie sokiem porzeczkowym i działa. Jedynym
zaobserwowanym przeze mnie minusem jest lekkie przycinanie się
klawiszy po każdym myciu - przypadłość mija mniej więcej po kilkunastu
minutach intensywnego użytkowania klawiatury. Ogólnie klawiatura jest
przyjemna w użytkowaniu, klawisze chodzą miękko i wydają przyjemny
odgłos.

--
Pozdrawiam
cyberkid(_a_)chello.pl