Re: P łyta + procesor + pamięć

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 11:37:17 MET DST

"Hokan Ashir" <dominator.ap@neostrada.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Możesz kupić w 2 kościach i ustawić je w trybie dual lub też pojedyncza
> 512MB. Ja bym optował za tym drugim rozwiązaniem bo zawsze będziesz mogł
> dokupić kolejne 512MB i wtedy ustawić duala. Co ważne, płyta którą chcesz
> zakupić nie obsługuje dual-channel .

Dla mnie zawsze jedna kość jest lepsza od dwóch, tylko czym jest ten tryb
dual? Lepszy? gorszy? pomijając to, że trzeba dwie kości jednak :/

> IMO nforce (obsługa trybu dual)

Tylko tym się różni? A jeśli i tak planuję kupić 512 w jednej kości?

> Nie jest 64 bitowy, wykorzystuje tylko podstawkę od A64.

A co to za podstawka z numerkiem zaczynającym się od dziewiątki?

> Ten zestaw spełni twoje oczekiwania mimo że jest niskobudżetowy. Sądząc po
> karcie graficznej nie jesteś graczem, więc tym bardziej wybór takiego
> zestawu IMO jest dobrym rozwiązaniem. Jedyne co, to zastanów się czy nie
> lepiej jednak wziąć płyty na nforce:)

A który nforce jest najnowszy? Nie chcę przepłacać za coś czego nie
wykorzystam, a z kolei chcę mieć możliwość łątwej rozbudowy kiedyś o tani
wtedy procesor, tak żeby nie zamykać sobie furtki do nowszego sprzętu.

--
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   Dominik Chmaj :: gg:919564 :: dominik.kei.pl