Re: P ³yta + procesor + pamiêæ

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 11:34:31 MET DST

Bernard <bernard@earth.net> nakombinowa³(a) co¶ takiego:
> Radzi³bym jeden modu³, ¿eby potem nie wyrzucaæ dwóch 256 MB.

Te¿ bym chêtnie tak kupi³, ale nie wiem jak to jest w najowszych p³ytach z
tymi podwójnymi pamiêciami, ¿e niby trzeba dwie ko¶ci kupowaæ, dlatego
w³a¶nie o to pytam.

> Lepszy bêdzie nForce.

Dlaczego? Który? Nie orientujê siê w temacie niestety :(

> Nie jest ani nie wygl±da.

Zgoda, sugerowa³em siê jego podstawk±, st±d to przypuszczenie. W takim
razie rozumiê ¿e nie ma niskobud¿etowych 64 bitowych w tej platformie?

> W czym karta sieciowa jest lepsza od sterownika sieci na p³ycie?
> Z d¼wiêkiem podobnie, chyba, ¿e ten SB jest z tych nowszych i lepszych.

W tym, ¿e mam je i do nich sterowniki, a nie mam ochotê na zabawê z nowymi
wynalazkami, a je¶li co¶ jest dobre i dzia³a dobrze to po co to wymieniaæ?

> Je¶li cichy - to wyrzuæ Parheliê ;) Wentylator wyje i szybko siê
> rozsypuje. Poszukaj karty z pasywnym ch³odzeniem (mo¿e z heatpipe). Ja
> niedawno wymieni³em Parheliê na R9550 Gigabyte (wiem, dziwna zamiana) i
> jestem zadowolony. TV out wyra¼nie gorsze, ale za to shadery w wersji 2
> i bez wentylatora. No i ¶mieszna cena.

Na razie to co innego mi wyje, ale co do parheli to wcale nie chodzi
g³o¶no, nie przy moich zastosowaniach, a ma aktywne ch³odzenie wiêc nie
grzeje siê tak, za to co za problem od³upaæ od niej ten wentylator i
wstawiæ lepszy?

> Athlon 64 jest du¿o zimniejszy i przez to cichszy od Semprona. Skoro Ciê
> staæ na Parheliê, to mo¿e pomy¶l o Athlonie 64.

Jaka jest ró¿nica w cenie do najtañszego z nich? To mo¿e od razu pchaæ siê
w ten socket 9co¶tam? My¶la³em ¿e sempron na tej podstawce jest 64 bitow±
bud¿etow± wersj± athlona, st±d taki wybór, je¶li mam ju¿ i¶æ w stronê
athlona to czy p³yta najlepsza?

--
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   Dominik Chmaj :: gg:919564 :: dominik.kei.pl