Re: Problem z partycjami

Autor: Jgor <alka82WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 19:59:58 MET DST

> Ale masz dostęp do tej partycji z XP, czy nie? Widzisz dane na niej
> czy też nie?

Tak, w Win98 mam dostęp do do danych na tej partycji I z XP, wyszstkie
dokumenty są całe i do użytku.

> Nie, to zupełnie inny problem. W Boot.ini masz zapisaną ścieżkę do
> partycji z katalogiem Windows systemu XP. Albo nie zgadza się ona z
> aktualną ścieżką (np. zmieniono kolejność partycji w tabeli partycji),
> albo ntloader nie potrafi odczytać z tej partycji pliku hal.dll w
> fazie uruchamiania systemu. To drugie wskazuje na uszkodzenie
> partycji. Dodatkowo (zdaje się) nie jesteś w stanie dobrać się do jej
> zawartości także spod innych narzędzi, np. BootIt*. Spróbuj więc spod

A to, że można wykonac obraz tej pratycji nie świadczy, że jest do niej dostęp?
Może zawartość Boot.ini coś wyjaśni?

> Testdisk http://www.cgsecurity.org/ przywrócić bootsektor tej partycji
> z jego kopii zapasowej albo wręcz wygenerować go od zera.
>
> * W BootIt należy zaznaczyć partycję i wskazać "Restore image",
> wówczas otworzy się okno z listą folderów na niej. W nowszej wersji
> BootIt istnieje możliwość edycji małych plików tekstowych bezpośrednio
> na partycji, widać wówczas także listę plików.

OKi, jutro rano będe w domu i spróbuje tego z Testdiskiem. Nie używałem go
jeszcze, czy nie ma tu jakichś niuansów związanych z przywrcaniem bootsektora z
kopii zapasowej lub wygenerowaniem od zera?
Spróbuje też "Restore image" w Bootit.

Pozdrawiam
Jgor